beastmode on

Eat, sleep, cheer, repeat!

Hei hei darliiings!

Da var jeg tilbake i Trondheim igjen, og godt er det! Som jeg har sagt tidligere så har jeg et elsk hat forhold til trening. Jeg kan få meg selv til å trene insane mye i 3-4 uker, opptil to ganger om dagen men så sier det bom stopp.. Så gjett om jeg kommer til å føle meg dø de første gangene jeg setter foten innom treningssenteret igjen da? For fra og med denne uken starter hardkjøret.. Nå er det beastmode on til jul og knallhard jobbing for å nå dit jeg vil med treningen min.

En ting jeg har holdt litt hemmelig som jeg tenkte å si nå er at jeg skal starte på cheerleading igjen. Til helgen så skal jeg på audition/uttak for en av de beste cheerleading lagene i Norge! Når man er slik som meg så utsetter man alt til siste liten så jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har gjort en backflip eller toe touch på hele sommeren.. DERFOR har jeg trent en del styre nå i det siste, håper virkelig jeg kommer med på dette laget!! Jeg må stole på seg selv og ha troen på seg selv for å klare å prestere MITT beste på uttaket i helgen, og det skal jeg nok klare også!

10 kommentarer

Siste innlegg