Tips til serier?

First of all – har dere forslag til noen serier som jeg bare er nødt til å se? Second off all – det er ikke vits å foreslå Vampire Diaries, Pretty little liars, GG, Orange is the new black og alt innenfor den kategorien der.. Jeg hater sånn seriøst hver og en av de seriene! I know, ro ned trusa! Jeg er sær akkurat der så ikke foreslå slikt ?tull?. Serier som faller i smak hos meg er serier som The Kardashians, Revenge, Bad girls club,Toddlers og Tiaras! Såå, hvis dere har noen gode serier å anbefale så er det bare å kommentere under!

Jeg er ikke kjent for å være den som bryr seg så mye om nattesøvnen, noe som ser ut til å ha gått utover døgnrytmen min. I dag la jeg meg kl.0600 og sto opp halv 3 tihi! Vet dere hva som holder meg våken om nettene? Jo, realityserier haha! Eller, serier oooog en spesiell person som jeg relativt har en ting for for tiden hihi!

I helgen som var fikk jeg forresten endelig det nye bankkortet mitt, så da har jeg både fått norsk pass og nytt visa kort i orden wihuuu!

Trøttetryne og veldig lite sminke haha! Bare sånn at dere vet det assaaaaa hihii

8 kommentarer
    1. Vet ikke om det går under den kategorien som du ikke liker, men Teen Wolf er faktisk jævlig bra. Hvis du ikke liker det så anbefaler jeg deg Game Of Thrones :sss

    2. Anbefaler “Chasing the Saturdays” og”Life Unexpected”! Så deg nylig på klippet på Idol i slutten, gleder meg til fredag nå! <3 ha en fin kveld skjønne du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg