Hvorfor gråt jeg på tv?

I dag er ansiktet mitt så opphovnet at det ikke er litt gøy engang.. Altså, bare SE PÅ ANSIKTET MITT DA.. Jeees, det hjalp visst ikke å oversminke seg i dag gitt…

Men tilbake til det dette innlegget egentlig skulle handle om.. Jeg har lenge visst om at jeg mest sannsynlig kom til å komme på TV men HERREGUD som jeg gruer meg.. Jeg så meg selv nettopp på reklamen for IDOL og helt ærlig så stakk det litt i magen.. Er det noen av dere som har sett reklamen eller? Til dere som ikke har sett den så viser den et kort klipp hvor jeg bryter ut i tårer. Hvorfor tenker dere kanskje? Det kan jeg ikke fortelle. Enda! Men dere? Med det sagt så er jeg å se på TV2 kl.20:00 i morgen! Jeg vet om samtlige av dere som har gledet dere til dette øyeblikket, selv så gruer jeg meg mest egentlig…

Skal du se på og kjenner dere noen som er med i IDOL kanskje?

11 kommentarer

Siste innlegg