Jeg gikk videre i IDOL!

Hei dere, beklager den sene oppdateringen fra meg, jeg har løpt rundt som en tulling i hele dag!

Dette er så innmari gøy!! Tenk, at jeg gikk videre i IDOL! Katten er endelig ute av sekken og jeg slipper å tie mer. Jeg har jo visst utfallet av min egen audition siden 25.mai mens alle seerne først fikk se alt den 29.august, liksom. Jeg tenkte å gjøre unna litt bloggarbeid, planlegge innlegg for resten av uka. Senere skal jeg se på min favoritt serie Keeping up with the kardashians. Men – først så skal jeg skravle litt mer om IDOL hihii! 

Først, jeg fikk ikke velge hvilken sang jeg ville synge for dommerne. Sang nr.2 som dommerne likte best var den som jeg hadde øvd på i type 4-5 uker. Men da jeg var inne hos produsenten så spurte hun meg veldig pent om jeg ikke kunne bytte låtvalg. DERFOR sang jeg Respect ettersom dette var min reservelåt. So stop the hatin! Det skjer dessuten mye annet bak kullisene som ikke seerne får se skjønner dere. Noe flere kanskje ikke visste f.eksempel er at alle deltakerne som får synge forann dommerne – har vært igjennom !3! ”auditioner”-runder FØR dette :))

Jeg angrer heller ikke et sekund for at jeg meldte meg på IDOL. For min del så kan folk si så mye negativt de bare vil om stemmen min, fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre. Og uansett hva som skjer så vil jeg alltid elske å drive musikk uansett hva noen andre sier. Musikk ER meg, Laurie, min personlighet og sjel. Støtten jeg har fått i ettertid er helt enorm, det betyr mye for meg at så mange likte stemmen min og hvordan jeg fremstod!! Men jeg må si jeg lo godt da jeg så hvor mye gråting de fikk klippet inn i de få minuttene jeg ble vist på tv skjermen heh! Det var beyond ubehagelig og kleint og rart og se seg selv på tv. Tusen takk for alle meldinger og gratulasjoner! 🙂

Og ja, neste gang dere ser meg er på dommerutvelgelsen den 12. og den 17.september :*)


18 kommentarer

Siste innlegg