Bangerhead kjører -20% på all hårpleie

Endelig er det supersalg hos Bangerhead. Jeg må bare tipse dere om dette fordi Bangerhead er en av mine favoritt nettsider! Men før jeg  begynner så vil jeg gjøre det klart at jeg IKKE får noe betaling for å skrive dette innlegget. Som dere sikkert har merket så prøver jeg å holde bloggen min unna alt det reklame-greiene i annen hvert innlegg. Derfor takker jeg nei til å skrive annonser for ulike nettsider 9 av 10 ganger! 🙂 Jeg skriver kun om produkter jeg kan gå god for! – Det er helt trygt å handle fra Bangerhead, itillegg til at de har rask leveringstid.

I dag har jeg plukket ut 2 produkter som jeg vil anbefale videre til dere fininger! Are you ready? Lets go! Det første produktet vi skal snakke om er den fantastiske tørrshampoen fra Batiste. Denne er god og ha de dagene man ikke rekker og vaske håret, eller bare vil at håret skal se litt bedre ut enn hva det allerede gjør. Og hvis du er bekymret for at den lukter stramt eller ekkelt så kan jeg berolige deg med å si at denne ikke lukter vondt i det heletatt. Den lukter faktisk godt, det hadde jeg virkelig ikke trodd haha! Det er dessuten ingen hemmelighet at denne tørrshampoen er kommet for og bli, og at den bl.a er storfavoritten til de største toppbloggerne! Den kan du klikke hjem HER til -20%

Varmebeskyttende fra Bangerhead er god om du skal føne, krølle eller stritte håret. Den lukter samtidig godt som den gjør ”jobben” sin. Den er bestseller, den har 5 av 5 stjerner og kan nå kjøpes til -20% HER. Om du kunne tenke dere å bestille hele Fresh me up kitet som inneholder saltvannspray, varmebeskyttende + tørrsjampo så kan det bestilles HER til -20% det også.

Nå får dere 20% på disse produktene på Bangerhead.no fremtil 7/9. Trykk HER for å komme til resten av utvalget!

Har du testet ut noen av disse produktene?

Adlinks, men ingen av produktene er sponset og jeg får ikke betalt for å skrive om de.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg