Farge håret brunt, rødt eller ombre?

Haha, dagens cheertrening ble gjennomført..Såvidt! Vi gjorde en øvelse som kalles for bear crawls (noe som er den værste treningsøvelsen jeg vet om), etter denne kastet jeg nesten opp. Den øvelsen var litt i bratteste laget for kondisen min for å si det på fint *kremt*. Tror jeg sverget at jeg aldri skulle på trening igjen på et tidspunkt inni der heh! Mens de andre på laget syntes burpeesene vi gjorde var det værste, så nektet jeg tvært og sto på mitt om at bear crawls VAR DØDEN.. Vel, la oss si det sånn: Jeg anbefaler ingen å teste det ut! Anyways… Jeg har et stort problem.. Eller stort og stort. Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilken hårfarge jeg vil ha, neste gang jeg setter meg i frisørstolen… Jeg er sånn som enten blir dødsfornøyd med håret mitt når det er farget og fikset på, eller misfornøyd og føler meg som en huleboer! Jeg vurderer å gå for rødt hår fra nå og frem til november.. Men tørr jeg det?? Og hva tror dere? Ombre er sååå fint synes jeg, hmm! Brunt er safe, og ser som regel alltid bra ut på meg. Åhhhh… Jeg trenger litt hjelp fra dere noe som dere sikkert har skjønt hihi!

Stem på din favoritt:

HVA SYNES DERE, 1.OMBRE, 2.BRUNT ELLER 3.RØDT? HVA VILLE JEG KLEDD BEST MENER DERE, OG HVORFOR?

20 kommentarer

Siste innlegg