Få perfekte bryn og øyenvipper på 1-2-3

Hvor mange ganger har ikke vil alle ønsket at vi hadde lange, tette og sterke øyenvipper fra naturens side? Sånne lange øyenvipper som Eva Longoria har på de maskarareklamene på tv heh! Jeg har siden jeg var en liten rampunge villet ha lange øyenvipper og fine, velformede bryn. Pretty wierd men sant. Jeg husker at jeg misunnet de som bare var ”født” med dette noe helt syyykt.. Derfor, har jeg testet ulike serum, her snakker vi både øyenbrynserum og vippeserum men til ingen hjelp. Og jeg har prøvd vippeextensions også men dette ble svindyrt i lengden (1700kr pr.behandling).. Noen som kjenner seg igjen? Jeg stilte meg lenge kritisk til alle slags ”mirakel” serumer og forsåvidt produkter som skal gi deg de lange vippene, eller de tykke og fine øyenbrynene som du alltid har drømt om! Det florer jo av serumer der ute men hvilke merker kan man stole på? Og – I og med at jeg har funnet et øyenbryn og et vippeserum som jeg virkelig har troa på så tenkte jeg å skrive om dette i dag. Ingen av disse serumene er testet på dyr, og de er 100% naturlige. Begge produktene kommer ifra Âme Pure og passer perfekt til deg som ikke vil bruke masse penger på et serum, begge serumene koster nemlig kun 399kr as we speak. Før kostet de 699kr så her har dere virkelig muligheten til å gjøre et kupp.

Serumene til Âme Pure skal visst nok være et av de beste serumene på markedet – og de er itillegg ikke så stive i prisen. Du får varene etter 2-3 dager & de har også fri frakt.

Et før og etter bilde etter bruk av Âme Pure Lash Magnifique:

– Âme Pure Lash Magnifique –

Dette serumet påføres på vippekanten hver kveld, og etter 2-6 uker skal man kunne se betydlig forskjell på både tykkelsen og lengden på vippene. Denne kan dere kjøpe HER, den koster ordinært 699kr men den er på salg til kun 399kr akkurat nå. Dette produktet er som sagt IKKE testet på dyr heller!

Âme Pure Brow Magnifique:

Er du en av de som nappet øyenbrynene dine ihjel da du var yngre, og er nå avhengig av å tegne de på for å se sosial akseptabel ut? Yeah, I thought so. De fleste av oss har en eller annen gang vært akkurat der selv haha, men jeg hører at Âme Pure sitt vippeserum skal hjelpe øynebrynene til å bli tykke, sterke og fyldige igjen. Serumet påføres direkte på øyenbrynene hver kveld! Fåes kjøpt HER akkurat nå til -43% (før kostet den 699kr men nå er den på salg til kun 399kr det også).

Bruker du koden ”LAURIE” når du er kommet til kassen, så får du en gratis velkomstgave sammen med bestillingen din! 🙂

Sjekk ut www.amepure.com for mer info! Og lik de gjerne på facebook HER.

Innlegg i samarbeid med Âme Pure

13 kommentarer

Siste innlegg