Min virkelighet

Hei hei! Jeg trodde aldri jeg kom til å si dette men det gjorde seg med en liten pause fra bloggen. Hva som har skjedd? Det er en privatsak, og noe jeg ikke vil eller kommer til å utdype noe mer på bloggen. Jeg har aldri lagt skjul på noe men dette her, det vil jeg ikke snakke noe om på en lang, lang stund.. Jeg er heldigvis på et mye bedre sted nå så dere trenger ikke å bekymre dere! Ellers, så har jeg siden sist blitt eier av to råfine skjerf fra BUYHELSE.NO. Jeg har allerede tatt noen snapshots av de, som jeg tenkte å vise dere nå hihi! Jeg tok forresten likegodt og knipset antrekksbilder samtidig som jeg tok bilder av skjerfene.

Finnes det noe mer genialt enn et varm skjerf som du bare slenger rundt halsen på en kald og trist høstdag? Didn’t think so 🙂


Slik ser jeg altså ut i dag. Jeg tok til og med på meg Ullebø jakka mi hihi!

Jeg har som de fleste andre prøvd ACNE skjerfene f.eks og jeg synes helt ærlig disse er like gode som ACNE sine. Skjerfene fra BUYHELSE er laget av 100% lammeull – ikke noe angora her i gården altså. Itillegg til at de koster under halvparten av hva et ACNE skjerf koster!

Min egen personlige favoritt må nok bli det lysegråe skjerfet selv om begge skjerfene er klassiske og passer til så og si alt!



Dere finner det lysegråe skjerfet HER og det i off white HER

Hvilket skjerf kledde jeg best, det gråe eller det off white? Nå skal jeg spise litt, vi skrives senere søttiser!


/ / Sponset

7 kommentarer
    1. Jeg elsker hvordan du er så ærlig i slike reklameinnlegg og ikke pøser på med skryt om produkter som er dritt 🙂 fortsett med det!

    2. Här kommer jag på en snabb visit..! Den gråa var väldigt fin på dig! Glada hälsningar från Becka i Coed 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg