Don’t worry – everything is going to be amazing

Har lørdagen deres vært fin eller? Elisabet, Maria og jeg gikk ut for å spise på EGON tidligere ikveld, og som vi koste oss!! Og enda gøyere var det at munnene våres gikk i ett sett fra vi satt oss ned til vi da forlot restauranten omtrent. Vi lagde sikkert mer liv enn det EGON noen gang har hatt tilsammen, haha. Kødda, SÅ gale var det ikke men mye latter ble det og jeg følte meg veldig inkludert i samtalene vi hadde! For meg så er det er skikkelig kleint å bli kjent med nye folk.. Jeg GJØR enhver situasjon jeg kommer i klein – eller det er ihvertfall det jeg vennene mine har fortalt meg! 

Her ser dere hva jeg bestilte meg. Herregud så godt det smakte 🙂


Og her ser dere hva Maria og Elisabet bestillte + en brownie

Uansett, så er det litt ekstra koselig å få ”bekreftet” at folk er sånn som du trodde at de var, før man ble kjent! Maria og Elisabet er to herlige firecrackers som jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med hihi! I morgen skal jeg møte Dina og da skal vi gjøre noe som jeg har gledet meg masse til! Ha en fortsatt fin kveld fininger 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg