hemmelighetsfull

Hei og god søndagskveld dere! Man må jobbe hardt for å nå dit man vil, det er sikkert og visst. Om man vil ha noe så må man gå og ta det, er det ikke det det de sier?

Vel, dette er enklere sagt enn gjort.. Jeg har alikevel stått på litt ekstra i det siste, og jeg har søren meg allerede oppnådd mye med bloggen! Det lønner seg og jobbe hardt, det har skjønt nå. Her om dagen så fikk jeg en e-post som fikk tårene til å trille.. Jeg gleder meg sånn til å fortelle dere alt sammen – hater å måtte holde ting skjult for dere, men sånn er nå det med den saken! Jeg gleder meg sånn til å fortelle dere hva som skjer om dagen og forhåpentligvis så er det ikke lenge til heller.. Og dere? Følg med på bloggen senere ikveld, da skal jeg dele noe litt gøy med dere alle!

Fineste Dina 🙂

Tilslutt så vil jeg introdusere dere for Dina, som fremover vil komme en hel del med på bloggen.. Så si hei til Dina alle sammen hihii!

Hugs and kisses!

11 kommentarer

Siste innlegg