En liten overraskelse til verdens beste lesere

Dina er en av de herligste og mest godhjertede personene jeg noen gang har møtt, noe som er største parten av grunnen til at jeg spurte akkurat henne om å bli med på dette. Vi to fikk en helt spesiell connection med en gang vi ble kjent, og den jenta der er virkelig en av de få som kan få meg til å smile og le til jeg både rister og gråter om hverandre! Og i dag så lagde jeg og hun en video til dere. I videoen får dere får vite hva ”overraskelsen” er også + dere får høre den uimotståelige, super sexye og mørke mannestemmen min hahah! Hvor kult er ikke det? Å høre sin egen stemme på video/tv ass, ingenting er bedre enn det eller hva? (iroooni)

Enjoy!

Nye CHEERMONDAY episoder kommer ut på mandager! Tilbakemeldingene deres betyr mye for oss, så legg gjerne igjen en kommentar der du forteller osshva du synes om CHEERMONDAY!

”LIK” & DEL GJERNE DETTE INNLEGGET VIDERE!

12 kommentarer

Siste innlegg