Reisefeber!

Akkurat nå er jeg inne i en fase hvor jeg egentlig bare har lyst til å sette meg på neste fly til basically hvorsomhelst. Jeg vil ut og reise, oppleve verdenen og ha the time of my life! Jeg har på ett vis aller mest lyst legge igjen alt av ansvar og bekymringer hjemme i kalde Norge – og bare ta meg en ordentlig ferie.. Jeg har alltid vært en av de som som bestandig tilbringer hver ferie i ”vakre” Norge haha! Til og meg vennene mine har fortalt til meg at jeg burde komme meg litt bort, reise til et sted langt borte og bare ”leve” litt. Faktisk, så har ikke jeg vært i syden på 8år og sist jeg var i utlandet var julen i 2011. Så akkurat nå så sliter jeg med å holde meg selv i sjakk.. Riktigere sagt så har jeg reisefeber deluxe!! Jeg har SÅÅÅÅÅ lyst til å reise til Paris, New York, Milano, Barcelona, London eller Roma.. Er det andre som føler det som meg?

For litt siden så fikk jeg tilbud om å joine en venninne når hun skal til Paris, en skikkelig jentetur bare meg og hun.

Det er likevel noe som holder meg tilbake fra å dra. Og så ubesluttsom som jeg er så er jeg ikke sikker på om jeg vil reise. Hvor ble det av hun som sa at man burde gripe de sjansene som man får? Vi lever jo trossalt bare en gang, så hvorfor ikke bare hoppe i det? Og tanten til venninnen min bor i Paris så hun har ordnet bosted og alt til oss begge, men ja…  Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er men noe er det jo når jeg gruer meg skikkelig liksom. Jeg hadde en ekstremt ubehagelig opplevelse i utlandet for et par år tilbake, det kan være noe det som henger igjen. Men ja, jeg kan da virkelig ikke takke nei til en magisk langhelg i Paaaariiiiss sant? Så jeg må bare get myself together og innfinne meg i at dette her klarer jeg 🙂

Er det noen av dere lesere som har vært i Paris, og anbefaler dere andre å dra dit? Har dere evt forslag til en annen storby vi burde reise til?

6 kommentarer

Siste innlegg