VINN VINN VINN

TGIF!! Endelig er helgen her igjen, og gud så godt det føles! Som jeg sa på facebooksiden til bloggen så har jeg vært syk omtrent hele denne uken.. Jeg har ikke hatt mye å meddele og dagene har gått mest i å sove, dra på trening, dra hjem, også sove enda mer. Denne helgen så skal jeg gjøre en del styrke og være med en venninne. Og ikveld så har jeg en super konkurranse til dere 🙂 Jeg vil takke for at dere fortsatt klikker dere innom her selv om jeg har vært en RÆVABLOGGER i det siste!

Jeg har vært så heldig å få lov til å dele ut lipbuttere fra NIVEA. Konkurranser ER gøy sant dere? Jeg kommer til å trekke ut 2 vinnere som vinner en av hver type av disse lippbutterene. Altså, lip butterene jeg skal gi bort er raspberry, vanilla & macadamia og bluberry blush. Jeg har hørt mye om at bluberryen er supergod og lukter helt himmelsk! Lykke til alle sammen ♥♥

Dette gjør du for å bli med i konkurransen:

Lik facebooksiden til bloggen HER og legg igjen en liten hilsen i kommentarfeltet. Husk e-post!

Del gjerne innlegget videre også, dette kan bidra til å øke vinnersjansene dine men dette er helt valgfritt! Jeg trekker 2 vinnere den 26.september.

20 kommentarer

Siste innlegg