My kind of saturday night

ALRIGHT, der fikk vi minnekortet til å funke igjen.. Helt serr, jeg prøver ikke å ta en TCMN her men minnekortet mitt har ikke latt seg samarbeide med meg i dag. Vel, akkurat nå så er jeg hos Ida. Jeg skal sove over hos henne til i morgen og i skrivende stund så sitter vi i sengen, stappmett etter å ha trykt i oss fajitas, smågodt OG grønnsaker og dipp. Yammi! Er det lørdag så er det lørdag! 😀 

Viktig å dokumentere at jeg ikke har mistet fleksibiliteten min over sommeren. Alt *må* jo tas bilde av og deretter deles på bloggen. #Meinaction #Addictedtosweets

Hver gang noen spør meg om jeg har et anstrengt forhold til mat, så ler jeg en høy latter inni meg forså å svare de at nei det har ikke jeg. Det finnes faktisk bloggere som ikke går på periodisk faste eller lavkarbo og som ikke teller hver kalori som de putter i munnen.. Haha! Så ja, vi finnes fortsatt hihi 🙂

 

5 kommentarer

Siste innlegg