Photoshoot

– Kan en jente kaste klærna forann kamera uten å bli beskyld for å være hore, løs, oppmerksomhetssyk, usikker og hele den regla der?

I didn’t think so.. Er det virkelig sånn at så fort en jente gjør sin egen ting, som f.eks stiller opp på forsiden for et manneblad så er hun er skam for sin egen familie, en hore og et tværs igjennom ødelagt menneske? For sist jeg sjekket så er man ikke en ”hore” kun fordi man viser kropp. En hore er en person som selger sex for penger. Så lær dere forskjellen alle bedrevitere 🙂 Disse bildene er helt naturlige bilder tatt forann en hvit vegg imotsetning til de ”se på meg mens jeg deier meg”-bildene som du ofte ser på forsidene av ulike magasiner. Alle er like mye verdt, uansett hva de har gjort eller velger å gjøre. Og, helt ærlig så synes jeg at det er bak mål at folk skal bli sett ned på kun fordi de velger å posere i f.eks FHM. På den andre siden så er jeg jo klar over hvordan jeg fremstiller meg selv, og jeg synes ikke det å legge ut bilder som dette er drøyt i det heletatt. Men det er meg. Andre mener noe annet og det er helt greit det også. Så la meg leve livet mitt mens du sitter der og er bitter over at jeg tørr og gjøre noe som du aldri kommer til å ha guts til å gjøre. Og, selv når jeg åpenbart tuller og setter ting på spissen, så er det alltid noen som ikke skjønner at jeg er ironisk.. Og det er sååå irriterende. Grunnen til at jeg tok disse bildene var fordi jeg ville vise dere det utrolige nydelige Britney Spears undertøyet mitt. Jeg fikk dette med meg hjem sist gang jeg var på CHANGE, og jeg er helt frelst! Jeg oppfordrer tilslutt alle dere som leser dette til å se seg selv i speilet hver dag og si minst 2-3 fine ting om seg selv. Gjenta til deg selv at jeg er bra nok, jeg er fin nok og jeg ER smart nok! For ja, jeg kunne ha brukt dette innlegget på å klage på strekkmerket som jeg har på låret men hva hjelper det liksom? Ingenting sant? Nettopp. Dette er meg, dette er sånn jeg ser ut. Jeg forsøker hver dag og akseptere meg selv slik som jeg er uten noen operasjoner, og det samme burde alle dere også!

Det var dagens peptalk, peace out lovelies :))



Undertøyet mitt er sponset og er ifra den nyeste Britney Spears kolleksjonen – The intimate Britney Spears

Hva mener dere? Og hva synes dere om undertøyet?

12 kommentarer

Siste innlegg