NIXIES SHOWCASE

Groupstunten miiin: Dina, Amanda, Oda, Øyvind og meg selv

Jeg glemte vel egentlig å fortelle dere om generalprøven til NIXIES – som er laget som jeg går på! Jeg skal prøve å ikke avsløre for mye av showet våres siden alt sånn er hemmelig frem til selve konkurransen som er om 2uker ca hihi.

Dere ser kanskje at jeg skal stille i en annen drakt (jeg gikk på HURRICANES før) enn tidligere, og herregud så UVANT det er.. Så de siste ukene har kun gått til trening, trening og enda mer trening. Og endelig føler jeg meg ”klar” til å konkurrere på matta med verdens beste lag 😀 Jeg gleder meg sååånn til å vise dere video fra NORWEGIAN OPEN som er konkurransen vi skal stille på! Ellers, så gikk generalprøven bra. Eller, vi har slitt med et par skader på laget men alt i alt så synes jeg vi kjørte bra! Merker at jeg bare har lyst til å fortelle dere alt om det nye showet våres men det kan jeg nok ikke gjøre helt enda :))

Mohahaha, neida. Men noe jeg derimot kan avsløre er mixen våres:

Og, her har dere noen bilder fra generalprøven, hva synes dere?

Jeg har ikke blogget fordi nettet forsvant ifra oss tidlig i forgårs og har fallt ut og inn siden.. Akkurat nå funker det greit, så derfor utnyttet jeg muligheten til å skrive dette innlegget til dere.

5 kommentarer

Siste innlegg