How bad do you want it?

Jeg har vært på farten konstant siden vi kom hit men nå fikk jeg endelig tid til å sette meg ned å skrive til dere! Jeg må bare fortelle dere om den syyyykeste dagen ever, men vi tar det fra starten okei?


.. Etter en 8timers busstur nedover til Oslo så kan jeg garantere dere at de færreste av oss var i i hundre. De fleste var derimottrøtte og slitne da vi endelig kom frem til hotellet her i Lillestrøm. Men så rastløs som jeg er så blir det ikke 10 sekunders ro på meg om jeg har nerver og er nervøs for noe. Så jeg holdt det jo gående natten lang, og sovnet først i halv 5tiden i morges, altså to timer før vi skulle opp og spise frokost haha!

Og som forventet så var jeg dautrøtt i morges men kviknet fort til da jeg fikk øye på et par hotte gutter på innmarsjen før konkurransen hehe. Guttegal jeg sa du? Neh, jeg vil ikke helt innrømme det selv men det er venninnene mine meget uenig i. Anyhow da, laget mitt konkurrerte i level 5 Coed Elite og vi fikk en sterk 3.plass, noe som kom helt uventet for oss!! Da laget vårt ble ropt opp som bronsevinnere så fikk jeg og den andre kapteinen på laget gå opp og hente pokalen og herregud så stas det var!

Ord kan ikke beskrive hvor stolt jeg er over laget vårt, ILMT!!




Hva synes dere om bildene? Går noen av dere på cheerleading?

4 kommentarer
    1. Hei Laurie 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg