Kan man ha det gøy på fest uten alkohol?

God mandag, søte lesere <3 Da var vi hjemme igjen fra en fantastisk helg i Lillestrøm.

Men alt dette skal jeg fortelle dere mer om ikveld, såklart… De siste ukene har gått til mye trening og hardt arbeid for å nå målene som jeg har satt meg. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har svettet så tårene renner. Og med ekstra mye trening og mange tanker som surrer så har bloggmotivasjonen vært på bånn. Men nå er den finally tilbake igjen, wihu!!

En ting som jeg har tenkt på er følgende: Kan man ha det gøy på fest uten alkohol?

For når det kommer til akohol så har dette vært noe som jeg bestandig har vært forsiktig med. Jeg liker ikke å utsette kroppen min for alkohol, noe de rundt meg ikke ser ut til å forstå hihi. Jeg kan drikke en sjelden gang men jo, det hadde hyggeligere å dra ut om jeg ikke ble bombardert med spørsmål om hvorfor jeg ”hater å drikke” hehe. Men sånn er det vel nesten nå i 2014? Alle ”SKAL” starte og drikke før de er 14år, ha sex før de er 16 og bli gravide som 17åringer? Nå dro jeg den litt ut for at folk skal skjønne meg. Presset på å være en av de første på kullet eksperimenterer med å drikke alkohol er blitt helt ENORMT stort. Det er synd at det skal være et sånt ”gruppepress” på slike ting. Folk burde få velge selv hva de måtte ønske å gjøre uten å bli ”dømt” av andre. Og man burde slippe å skryte av hva man gjorde helgen før for å få annerkjennelse av den ”kule” gjengen i klassen.

MEN – er det noe jeg viiirkelig digger så er det høy musikk, dansing og sprell med venninnene mine. Men jeg har mine grenser og de går ved å kysse noen, bli full eller ja. Og hvis det gjør meg til en kjedelig person så får det så være. Jeg respekterer andre mennesker sine valg og meninger, og da burde de respektere mine også, mener jeg da. Temaet alkohol er viktig å ta opp synes jeg, hva mener dere om denne saken? Kan man ha det gøy på fest uten å drikke alkohol? Eller er man nødt til å være sanseløs drita før man tørr å sette foten ut på dansegulvet og riste seg løs?




Meg og Becka <3

Men, det er alltid gøy å dra ut med Sara og Becka i helgene – det hjelper meg på en måte til å glemme hvor vanskelig livet ellers er. De dømmer meg aaaalldriii og har ingenting vondt i seg. Noe av det beste et menneske kan ha er et hjerte av gull, og det har virkelig Sara og Becka :)) Alle bildene i innlegget er fra Becka sin bursdag forresten. 

Ønsker dere en fortsatt strålende mandag, så skrives vi litt senere.

4 kommentarer
    1. Tusen takk för dom superfina orden Laurie! 😀 <3 Och ja, man kan ha det göy uten alkohol, det har ju du visat! Du er en person som ikke trenger någon alkohol, för du har en veldig explosiv personlighet, och väldigt kul att vara runt! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg