Slutten?

Halla babes! Herregud, by GoSave” href=”#”>hvordan kan det by GoSave” href=”#”>være at jeg by GoSave” href=”#”>ikke har skrevet til dere på en evighet? Det føles ut som om at der er 100år år siden by GoSave” href=”#”>sist jeg tok henda fatt i et tastatur. Har dere savnet meg? For jeg har savnet dere noe helt insane, skal jeg si dere!!

Dere har sikkert ledd og blitt pinet imens jeg har gåt i igjennom de ulike fasene som de fleste av oss går igjennom.. Tja, jeg kan vel likegodt ta frem by GoSave” href=”#”>noen by GoSave” href=”#”>eksempel eller hva heh?
Er det by GoSave” href=”#”>noen som husker den perioden hvor jeg gikk i klær med knææsje, og da mener jeg knæsje farger, skinnshorts, oransje/brun leopard topp og iført billige fjærøredobber i alle regnbuens farger som var kjøpt på primark. Jeg gikk i dette fordi at jeg hadde hørt at det var kult og ”in” HAHA. Noe av det værste og beste med å ha blogg er at det tar deg sånn 2sek å bla tilbake i arkivet og se på by GoSave” href=”#”>bilder fra gamledager, definitivt. Også må vi ikke glemme den seneste fasen som jeg nok er litt i enda: Hvor jeg bare skulle provosere mest mulig, vise hud og alt det tullet der. Jeg har heldigvis vokst litt ifra den biten, og har med tiden innsett at jeg ikke trenger å slenge frem dåsa på nettet for å få folk til å se meg og ville høre/lese hva jeg har å si. For jeg har nemlig mye på hjertet, og har følt til tider på at jeg måtte vise hud for å sette lys på temaer som jeg har syntes har vært vitkige. haha. Men ja, jeg har ikke det samme behovet lengre, altså for å høre hva andre synes om kroppen min eller meg selv forsåvidt. Dermed har jeg bestemt meg for å by GoSave” href=”#”>endre fokuset på bloggen deretter. Litt overfladisk blogging blir det jo såååklart, men jeg har tatt by GoSave” href=”#”>inn en twist hihi.. Hva twisten er skal jeg fortelle dere om senere…

Har dere noen spesielle  tips og ønsker om hva jeg kan blogge om? Skrik ut isåfall <3
4 kommentarer
    1. Looking fresh and gorgeous! Si meg, hvor har du kjøpt linsene og hvilken brunkrem/foundation/pudder bruker du? Er mørkhudet selv og sliter jævlig med å finne…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg