Tips: Slik organiserer du sminken din på 1-2-3

Hei og god kveld!

Jeg kan ikke huske hvor ofte jeg har endt opp med småflekker og andre ganger et rent sminkesøl i veska fordi at jeg har lagt sminke nedi den.. Håper ikke jeg er den eneste som har gjort denne feilen en gang eller to for mye? Dessuten så er jeg en vims når det kommer til å organisere sminken min. Og foretrekker å by GoSave” href=”#”>legge sminken min litt overalt i huset heh.

Jeg ble derfor helt i ekstase da jeg fikk denne fine by GoSave” href=”#”>saken her by GoSave” href=”#”>hjem i postkassen. For nå er problemet mitt løst:

by GoSave” href=”#”>Dette er definitivt en enkel men pen måte å organisere all sminken sin på. Min makeup organizer er ifra Blivakker og kan kjøpes HER. Se resten av utvalget av makeuporganizere HER. om dere er interessert Mange av de er kjempe billige, den billigste er vel på 49kr noe som er gratis nesten heh.




Her ser dere by GoSave” href=”#”>noen av produktene som jeg bruker aller mest til hverdags:

– En slik makeup organizer er et must for deg om du er et like stort vimsehue slik som meg. Da har du alt på et sted, det blir by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.edit&ar_id=45937117″>ikke bedre enn det eller hva? Et ord: Perfekt! Blivakker har itillegg fri frakt og kjempe rask leveringstid!

________________________________________________________

Nå skal jeg fortsette å se på gossipgirl, vi blogges mer i morgen okei? Natti natt søttiser <3

6 kommentarer
    1. Wææ, skjønner ikke hvordan du får så smooth hud. Seriøst, dønnvakker på bildene, love it! 🙂 Hva heter ansiktsproduktene og hvor kjøper du dem? Btw, de grønne linsene passet deg også bra, where’d u get em’? 😀

    2. Bubblebutt: Tusen takk for det 😀 Så kjekt å høre!! Det jeg bruker er en foundation fra mac (Kjøpt på KICKS, concealer fra the balm, lipglossen er ifra H&M, øyenskygge fra Cubus. En sånn øyenskygge som har to sider – den ser ut som en tusj på en måte 😀 Med to farger.

      Linsene kjøpte jeg på et piercing studio som heter Ragnarokk her i Trondheim :))

      Ha en fin dag fine du, klem fra meg -L- 🙂

    3. hei jeg så akkurat på loggingen din og jeg syntes den var ganske fin og du hadde mange finne bilder av deg selv og meikapen du bruker, jeg håper du forsetter og blogge mer og vise mer av hvordan du sminker deg, kjempe glad i bloggen din (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg