Fåttt meg bloggfotograf + dagens antrekk

 

I dag har jeg hatt en kjempe fin dag! Ja, selv om jeg ikke rakk bussen og måtte vente i 20 min på neste. FML!! Og såååklart var den bussen stappfull (….) Jeg ble dermed fashionably late i og med at jeg skulle møte min nye bloggfotograf i byen kl.12. Andrea heter hun forresten. Planen er at hun skal hjelpe meg med løfte kvaliteten på bildene her inne noen hakk. Hvem bryr seg om å mase på vennene sine til de får blødende ører, om de ”versåsnill kan ta et bilde til bloggen”, når man kan bare kan skaffe seg en fast bloggfotograf? Tihii. Jeg vil tippe dette er uten tvil en vinn vinn situasjon for både meg å vennene mine sin del. De slipper å bli mast på og jeg slipper å føle at jeg maser heletiden hah.

Andrea er rååå til å ta bilder, jeg har sett noe av arbeidet hennes tidligere and I love it!!! Jeg har troen på at dette blir dødsbra. Jenta er så god og snill, at det ikke føles ubehagelig å ha henne som fotograf. I og med at i dag var første gang vi møttes 🙂




Topp, bukse og jakke/bluse: Bik Bok Sko: Din Sko

Men for real tho – fyttisatan så kaldt det er ute for tiden. Går man ut så risikerer man både å bli forslått, få blærekatarr og å fryse til is. Hva slags tull er det lissom? Vinter kaller de det vel, fysj’a meg. Da jeg og Andrea gikk rundt for å finne locationen for dagens antrekksbilder så gikk vi rundt i sirkel – vi endte altså opp der som vi begynte. Som at det ikke var nok med at det var ulovlig kaldt da vi stod og tok bilder, så kom det en mann gående forbi oss. Jeg føler meg nesten forpliktet til å fortelle om denne lille episoden. Tror dere ikke han mannen var så frekk at han tok opp mobilen sin og tok et bilde av meg?!? Diskrè som bare de, NOT.. Man hørte tydlig ”klikk” lyden fra mobilen hans til og med. Jeg mener ikke dette slemt på noen slgas måte – men kan jeg spørre hvor folkeskikken er? Er dere ikke enig? Han var sikkert i 40årene liksom. Groose heh. Jaja, noen mennesker er vel bare slik de hehe. Nå skal jeg spise mat. Snakkes om litt!

Har noen av dere opplevd noe lignende? Og hva synes dere om dagens antrekk?

10 kommentarer
    1. Jeg må le. Jo, det var frekt av han å ta bilde av deg uten å spørre først. Men at han sikkert var i 40 årene… Man er ikke død eller eldgammel selv om man er over 40.:D Halvveis i livet er man da og det er ikke så ille som alle skal ha det til…:) Han likte deg sikkert litt da vet du. Ta det til deg. For tenk om du ikke er like flott som du er nå når DU blir 40? Flotte bilder! Flott jente!
      Nattaklem fra en førtis. 43 faktisk…:)

    2. Aiai, tusen takk for svar angående sminkeprodukter og linser! 😀 Elsker håret ditt også, kler det godt 🙂 Nevnte jeg at du er b e a u t i f u l ;* Gjennomført stil! Btw, har du ikke speilreflekskamera selv? 🙂 Du lærer jo mye av å ta bilder på egenhånd, så ligger det nok mange tips og triks ute på nettet. Anywho, han mannen kunne spurt deg ass, eller heller komplimentert deg (helst gitt faen), men et bilde varer jo lengre, haha 😛

    3. Bubblebutt: Bare hyggelig du! Åh, takk, jeg fikk satt på extensions igjen for en måned siden. Finally!

      Jeg har speilrefleks selv jo, og en ekstra portrett linse til sikkert 10 000kr heh. Men jeg hater å ta bilder av meg selv, men jeg tar jo som oftest alle bildene til bloggen selv. Men nå som flinkeste Andrea ville hjelpe meg så føler jeg at bildene virkelig kommer til å bli kjempebra! Så det er jeg dødsglad for heh :))

      Hah, ja han kunne iallefall ha spurt, snakket til oss eller noe. Ikke bare gått forbi oss i saktefilm imens han fiklet med mobilen sin haha.

      Jeg blir seriøst like glad hver gang jeg ser at du har kommentert her inne <3 Hihii!

      Ha en fin dag videre <3

      Hilsen meg -L-

    4. Malin Madicken: Den er fin ja, right? Jeg kjøpte den i går faktisk. Elsker fargene og fasongen på den 🙂 – Ha en fin dag og god helg hihi 😀

      Hilsen meg -L-

    5. Sarah: Jepp, jeg misliker sterkt busser allerede fra før også er den faen meg full haha! Det var nesten sånn at jeg la meg ned på bakken å grein da jeg så hvor full den var hehe. #HARDLIFE :))

      Takk for at du kommenterte Sarah, håper å se en kommentar fra deg flere ganger 😀

      Have a nice day søta <3

      Hilsen meg -L-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg