Vil du bli linket?

Hallo by GoSave” href=”#”>igjen! Nettet vårt er helt by GoSave” href=”#”>klikkings så derfor by GoSave” href=”#”>kommer denne oppdateringen en god del senere enn planlagt. Anyways da, så tenkte jeg å sette igang en linkerunde. Jeg kommer til å linke 3 blogger, på søndag. by GoSave” href=”#”>Meld deg gjerne på!

Det eneste dere må gjøre for å by GoSave” href=”#”>melde dere på er å:

1. Like facebooksiden min HER også legge by GoSave” href=”#”>igjen en kommentar i kommentarfeltet





_______________________________________________________________________________________________________________________

De to nederste bildene ovenfor her er Andrea sine visitkort faktisk – er de ikke NYDELIGE vel? Hvem kan man unngå å ikke inspirert av bilder som dette sier jeg bare! Før jeg legger meg så skal jeg se på den nyeste episoden av bloggerne. Natti natt venner!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg