Bursdagsfeiring & lunch-date

Hei og hopp fine lesere! Vet dere hva jeg har by GoSave” href=”#”>funnet ut? Jo, at uansett hvor mye jeg planlegger disse ”blogge-tidlig hver dag-innleggene mine” – så ender jeg opp med å by GoSave” href=”#”>legge ut innlegget 4timer senere.. I skrivende stund så sitter jeg på kjøkkenet og blogger for dere. Imens alle de andre ler og skravler på stua. #Livetsombloggerass. Hehehe. Men jeg klager by GoSave” href=”#”>ikke, tvert i mot. Det er en fryd og blogge for dere men by GoSave” href=”#”>noen ganger bittelitt kjipt når jeg må prioritere bort andre ting.Her i huset så er det nemlig bursdagsfeiring as we speak. Venninnen min Vanja og tvillingsøsteren hennes Elise fyller 21år og det skal feires, woop woop! Og hvis jeg rekker det så viser jeg dere garantert dagens birthday outfit etterpå. Om ike så skrives vi mer i morgen.Av en eller annen grunn så føler jeg at jeg heletiden skriver at jeg har vært på cafè eller vært ute og spist hihii. I dag var jeg derimot på en ”lunch-date” på PEPPES PIZZA. Det var like koselig som alltid noe dere kan se bare av å se på det by GoSave” href=”#”>store smilet mitt på bildet over her!


– Ønsker dere alle en flott kveld videre, SMASK!

15 kommentarer
    1. Haha “livetsomblogger”! Digger deg, og selv om du kanskje syns du skriver mye om at du er ute og spiser; så er det sånt jeg liker! Bloggen din er super – like super som du 🙂

    2. Seriøst? Du anonym som kommer med slengkommentar som ikke passer deg på trykk, ta deg en stor tørr hvetebolle da!!! Finn noe annet å gjøre enn å sitte å være tøff i trynet bak navnet “anonym”!
      Håper du har kosa deg masse Laurie ❤️ Blir så glad når jeg ser det nydelige smilet ditt 😍 Stoooor klem fra Lene i Tromsø 😉

    3. Kine M. Karlsen: ååh tusen takk Kine!! Det betyr ekstra mye å høre det komme fra deg. <3 Jeg ble skikkelig glad når jeg så at du hadde kommentert tihii. Jeg ser sånn opptil deg og har fulgt bloggen din en stund, så det her. Det betydde mye hehe. Du er så fin og flott, og jeg elsker antrekksbildene dine ja, du er et av forbildene mine da ^^ 😀

      - Ha en fin dag videre fineste deg! Stor klem fra meg -L- <3

    4. May Tone: Det er en biff pizza med løk, ost og tomat, I think. For å være helt ærlig så likte jeg den ikke så godt. Den hadde altfor mye løk, smakte sterkt og ikke så godt på en måte. Hehe. Men det er MIN mening da 🙂

      – Ha en fin dag videre søte deg :))

    5. Fin du er!
      Så utrolig morsomt å se hvor stor bloggen din er blitt! Sist gang jeg var innom var du “bare” på topplista her i Ålesund og nå ligger du på 14.plass på topplisten over hele Norge! Du er kjempe flink! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg