Bra off, hair up, swets on


by GoSave” href=”#”>Dagens lunch. Dagen i dag har vært chill bortsett ifra at jeg sølte yoghurt på vesken min + at jeg nesten endte opp med å brenne ned kjøkkenet istad.

Hvordan da spør dere? Jo, jeg skulle lage meg et standard måltid.. Jeg tipper på at hele huset hadde stått i fyr om ikke Joachim hadde varslet meg om at det kom røyk ut fra kjøkkenet. Vel, dere kan tenke dere dermed hvordan det står til med kjøkkenferdighetene mine .. Håper ikke jeg er den eneste som fort glemmer at jeg står og lager tidenes middag på kjøkkenet, når pcen nærmest ROPER på meg ifra det fjerne.

Vi skrives igjen om litt igjen. Ha en finfin onsdag kjære dere!

5 kommentarer
    1. Hehe, nei du er ikke den eneste!
      Skulle lage macaroni suppe til meg og datteren min ista og da klarte jeg å glemme å passe på suppa så når jeg kom på at jeg laget mat og sprang inn på kjøkkenet så hadde melken overkokt noe helt sykt og hele kokeplata var full av melk! Idiotisk nok klarte jeg å gjøre det sammen igjen knappe halvtimen etter! XD

    2. Cassandra Lysgård: HAHAH, nå lo jeg godt! Det er bra jeg ikke er den eneste som er sånn hihii :)) Det værste er at jeg aldri lærer heller hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg