Langt hår igjen (Bilder)

Jeg er vanligvis helt by GoSave” href=”#”>SPINN GÆREN i hårveien, og det er ikke noe nytt. Det kan jeg love dere. Prøvde derimot å begrense meg selv denne gangen. Var innom tanken på å skinne meg helt en gang by GoSave” href=”#”>eller to eller tre he-he. Det hadde tatt seg ut eller hva? Skallet ”rosablogger” HAHA. Men etter å ha diskutert en stund med min kjære frisør så landet valget på en en blanding av svart og brunt.. Vel, jeg likte ikke tanken på striper først. Men etter en god dose overtalelse siden så sa jeg ”Greit da tante. Bare gjør hva du vil du” hah.

Og er du sånn som meg så går det maks 3-4 dager før jeg går lei av det nye håret mitt. Eller så er det noe jeg skulle ha gjort annerledes for å få det ENDA finere. Noen andre som har det slik også? Heldigvis så ble jeg fornøyd. Jeg betalte tilsammen 1 800,- for extensionsene + for å få sydd det på. Ingen familierabatt her i gården altså *kremt* hihi. Såååå, hva synes dere? Ble det fint eller hva?

by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.edit&ar_id=46207974″>fredag så skal jeg til Oslo – så tidlig som på 06:55 flyet. Jeg blir der helt frem til mandagskveld. Åh, som jeg skal kose meg! Kan fortelle dere mer om dette senere. Nå skal jeg vaske litt klær før jeg tar kvelden. Natta my beauties <3

3 kommentarer
    1. Så fint håret ditt var!
      Hehe, jaa blir ganske så fort lei håret mitt selv! Klipte det for noen dager siden og farget det for rundt en måned siden, og allerede har jeg begynt å tenke på ny hårfarge + sveis. x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg