Just a day in Oslo

Da har jeg kommet trygt hjem til Trondheim igjen. Sov som en stein inatt. Føler meg uthvilt og motivert til å kicke ass på treningen etterpå. Når jeg var i Oslo så hadde tilfeldigvis cheerlagene Team Norway, Galaxy og Charmers generalprøve. Det er VM om knappe 14dager, og en liten uke til de reiser nedover til Orlando, Florida. Disse lagene skal alle representere Norge i VM, og jeg er grønn av misunnelse… Skulle ønske jeg kunne ha vært med til Orlando og sett på. Har noen av dere vært i USA eller i Orlando før?


Jeg tok naturligvis noen snapshots til dere av hotelrommet mitt. Som blogger så må man jo dokumentere hele livet sitt heh.

Hotellet jeg bodde på heter Thon Hotel Slottsparken og jeg storkoste meg der. Hotellet ligger så nært absolutt alt, de ansatte var hyggelige og rommet jeg sov på var gigantisk. Utstyrt med alt jeg måtte trenge og rommet hadde i tillegg kjøkken 🙂 Var der ifra fredag til mandag.

Resepsjonen:


Jeg legger ved noen snapshots som jeg tok fra generalprøven:

Meg og Charlotte Nordheim, som er en av de dyktigste cheerleaderne i Norge.


♥♥♥♥

– Tenkte bare å oppdatere dere før trening. Vi skrives ikveld vakre dere –

5 kommentarer

Siste innlegg