Lov å avsløre en hemmelighet?

Hei dere og god fredagskveld! 

Dere kommer aldri til å tro hva jeg har gjort!! Jeg vet ikke hvordan noen av dere kommer til å ta dette. Så derfor velger jeg å holde det hemmelig inntil videre… Jeg vet hvordan folk kan være hvis jeg forteller at JEG har gjort noe sånt. Hun som alltid har gått mot strømmen. Dere klarer sikkert å gjette hva det er da hehe.. ? Anyways😊 

Nå sitter vi i bilen påvei til Frosta. Vi skal ligge over der på en camping, til i morgen. Prøvde å blogge til dere fra pcen men den tror jeg har streika gitt.. Så derfor blir det mobilblogging. Håper likevel at det går bra for dere? 

God helg alle sammen. Vi skrives litt senere igjen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg