Ekte venner og bitchy?

Hallo vakringer! :-* Èn ting som er sikkert og visst er at jeg er driiiit takknemlig for at jeg har så mange fantastiske venner. Uten de så hadde hverdagen vært gørr kjedelig ass. Camilla var her tidligere forresten og da spillte vi inn en video. Den kommer ut så fort den er ferdig redigert. Iløpet av kvelden forhåpentligvis : ))

Får forresten ofte høre at jeg kan fremstå som sur/bitch HVER gang jeg ikke smiler eller er alvorlig i ansiktet. Dette er ikke tilfellet. Og absolutt ikke meningen. Men jeg kan samtidig ikke gå rundt med smilet klistret på KONSTANT heller haha. Jaja, nå vet dere det. Jeg er veldig, veldig snill og glad 99% av tiden.

”True friends say good things behind your back  and bad things to your face


Hva synes dere om bildene?

8 kommentarer

Siste innlegg