Videoblogg: Et unikt partytriks!

Happy sunday kjære lesere! Gårsdagen var fantastisk herlig tiltross for at jeg var støl i rumpa og at jeg fikk i meg litt for mye ”boblevann” hah. Vi var fem jenter som møttes hjemme hos søte Cathrine, der vi drakk og koste oss fra kl.8 og utover. Dere husker Cathrine ja? Hun som er poledance instruktør og greier! Hun er så sinnssykt morsom og rå!! Man er bare nødt til å smile når man er rundt hun der. Jeg lærte meg også et nytt triks i går – det som dere ser på videoen over her 😀 Dette blir definitivt mitt nye partytriks fremover. 

Hva er deres kuleste partytriks? Jeg vil gjerne høre om deres sine hihi. Så kommenter under hvis du har et kult partytriks hehe.

Inn imellom så hoppet jeg opp og øvde på et triks på stanga. Hiiiihaaa. Jeg vet ikke hva som var værst av de støle knærna til Cathrine – eller alle brannsårene som jeg fikk av å slenge meg rundt på stanga som om at parodierte Miley Cyrus HAHAH. Og da klokken bikka halv 12 så dro jeg og Martine ut på byen. Men på det tidspunktet så var jeg så sliten at jeg dro hjem etter en stund. Jeg hadde uansett den hyggeligste kvelden og natten på lenge og våknet med en smil om munnen imorges.

Hva synes dere om dette trikset? Var det kult? Og hva har dere gjort i helgen?

8 kommentarer

Siste innlegg