Alanya day 1 (badebilder )

…Utrolig irriterende at det skal være så satans komplisert å få nett når man reiser til utlandet.. Jeg har sinnssykt lyst til å blogge ofte, tro meg.  Men når jeg verken finner en internet cafè eller interneten på pcen min til å funke så blir jeg rimelig oppgitt. Og down. Får dårlig samvittighet når jeg ikke oppdaterer bloggen og det vises på utsiden også. Huff haha.

Anyways så har jeg masse bilder og vise dere og mye å fortelle so let’s go!

Den første dagen her nede så var vi for det første veldig slitne fra en laaaang natt på Gardermoen. Og att på til det forsinkelser, 4t i fly og 2timer i buss… Men vi kom frem tilslutt og gud så vakkert det er her!! Jees. Det er min første gang i Tyrkia. De som jeg er her med er fostermoren min, Anja, Fammi (fosterbestemor) og tante Torhild. 

På kvelden så spiste vi middag på Emerald Garden også la vi oss litt tidlig. De har sykt god mat der og de som jobber der er kjempe hyggelige mennesker.

– Anbefaler stedet sterkt til alle som reiser til Oba!!



Verandaen – som vi tilbringer mye av dagene våres på.

Anja som svømmer..Har tatt mange bilder som jeg kommer til å legge ut etterhvert. Tror vi avslutter dette innlegget her.

– Ønsker dere en fin dag videre : ))


Blinkskudd sa du? Oh yes 😀

Hva synes dere?

Skal dere på ferie noen steder i sommer? 

16 kommentarer

Siste innlegg