Pink bikini & the beach

Hei og god helg 😀

Åhhh, for en nydelig uke det her har vært. ”Hvorfor må jeg hjem igjen til Norge allerede snart?!” satt jeg og sa her om dagen… Jo, fordi du skal flytte om et par dager Laurie :(( Haha. Life ass!

…Nå sitter hele gjengen på verandaen imens jeg er inne på stua og blogger. I dag så dro jeg, Anja og en kompis på stranden for og bade og chille. Solen stekte, bølgene var enorme, ahh så koselig det var. I morgen så er det hjem igjen til kalde Norge. Men ikveld så skal vi ut og spise på Emerald Garden igjen. Det samme stedet som vi spiste på første kvelden vår her nede : ) Skal nyte de siste timene mine i dette paradiset. Vi skrives everyone.

Toppen jeg har på meg er ifra Vero Moda og bikini trusen er ifra Cubus mener jeg på.

6 kommentarer

Siste innlegg