Feeling like barbie – My new hair

Se hvem som har blitt fresh på håret da? PÅTIDE, right? For meg så er alt som har med håret mitt  å gjøre kun et ork… Så da jeg dro til salongen til tante på mandag så datt jeg rett ned i stolen og sa:

”Tante, bare gjør hva du vil med håret mitt. Jeg takler det ikke mer!”. 


Tante er en av de få som bare ”forstår meg” . Som vet hva jeg vil ha.. Fra kvaliteten på håret, til fargen og måten det blir fikset på. For som dere vet så har jeg verdens rekord i å være ubesluttsom haha… Og da er det godt å ha en person som bare vet hva man ser for seg. Og som kan hjelpe deg å velge det riktige!

Hva skal jeg si? Gud så fornøyd jeg er! Resultatet ble tusen ganger bedre enn jeg så for meg!! Ååå – så deilig det er å føle seg fin på håret igjen! Sååå – hva synes dere?
Merket jeg har er Brazilian Extensions. Lengden er 22inches eller 55,8cm på norsk hehe. Håret har ufattelig god kvalitet – og varer i 2år om man pleier det godt. Supersmart og et godt valg for lommeboken. Nå skal jeg legge fra meg pcen, og snakke med de andre. Senere blir det trening. Vi skrives 😀


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg