JEG HAR NOE Å FORTELLE DERE…

Hey dolls! Waiiiiit for it…. 

Da var kontrakten underskrevet og jeg skal endelig flytte til en ny leilighet veldig snart!! YEEEEAH!!! Som de fleste sikkert vet så har jeg vært på leting i flere måneder nå. Jeg har ikke sovet ordentlig siden før sommeren fordi dette med leilighet er virkelig en ond sirkel…. Alle tingene mine har vært på et lager siden juni imens jeg har bodd hos Ida Isabel og familien hennes. Det har vært kjempe koselig å bo her. Misforstå meg riktig. Jeg er kjempe takknemlig for at jeg har fått bodd hos Ida – men kjenner at det blir godt å få sitt eget sted.. 

Og nå lurer dere sikkert på hvor jeg skal flytte hen…. *trommevirvel*.. Jeg skal flytte til et annet sted i Trondheim haha. I sentrum. Gledeshyl!! Så da vet dere det : ) Bildene i innlegget er av gårsdagens antrekk.

Så om dere lurer på hvor jeg har vært de siste dagene så har jeg bare stresset meg ihjel med dette med flyttingen.. Og regninger (SELV OM JEG HAAAAAATER DET), og prøvd å smile meg igjennom det hele. Selv om det er sykt stressende.. Men ting ordner seg nok tilslutt : ) Også har jeg skaffet meg bloggfotograf igjen. Så da blir det forhåpentligvis MYE mer blogging fremover.

Ikveld skal jeg og jentene ut og feire, wiiee. Kameraet blir såklart med på slep hihi 😀

Ha en fin dag mine kjære lesere!

9 kommentarer
    1. Utrolig flott antrekk! Du ser vakker ut, og gratulerer med ny leilighet! <3
      Hadde satt pris på om du kunne tittet innom bloggen min når du får tid!
      Ha en strålende kveld videre <3

    2. Hei😄😄😄
      Gratulere med leilighet. Det hørtes fortryllende ut.
      Ser uti fra bildene at du har det bra snuppa😄
      Og det gleder meg.
      Masse Klæmma og lykke til videre😄❤🎁🎀🎉🎍🎼🎶

    3. Så utrolig fine bilder av deg! Jeg bare lurer på en ting som det er mulig bare gjelder meg, men jeg får ikke kommentert bloggen din hvis jeg leser den i safari, men hvis jeg bytter til google chrome går det helt fint 🙂 vet du hva som er grunnen?

    4. Camilla: Jeg aner ikke søta :O Tusen takk for at du sier ifra 😀

      Utrolig merkelig….. Ingen har sagt noe lignende før, jeg skal prøve å finne ut hva grunnen er!

      Ha en fin dag! :))

      Klem :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg