A girls night in picture

Anne og meg. 

 Malin , Ida Sofie og Julie <33


God kveld everyone! 

Det er ingenting jeg setter mer pris på enn litt kvalitetstid med de nærmeste rundt meg! SOM jeg har kost meg ikveld!! Vi dro til en restaurant som heter Graffi Bar og Grill – ved Solsiden. Jeg hadde på følelsen at dette kom til å bli en GØYGØY kveld og det ble det jammen også. Fikk catchet opp med jentene og vi lo så mye at de rundt oss snudde seg og så litt rart på oss HAHA.

Jeg og Malin bestillte noe som het ”Grillfest”, og det smakte seriøst farlig godt! Det må dere prøve om dere noen gang skulle dra til Graffi! En restaurant med dødsgod mat og hyggelige ansatte. Nå skal jeg ta av sminken og pusse tennene før øynene mine visner hehe.. Sov godt dere!

6 kommentarer
    1. Nasteho: Åhh – jeg koste meg kjempe mye! :DD Begynner å lure på hvem du er tihi, for noen søte kommentarer du legger igjen! Blir faktisk skikkelig glad når jeg får så herlige tilbakemeldinger som denne her 😀 Motiverer meg mye! Hihii

      Det kan godt hende jeg kommer til Skien engang hehe! Da skal jeg isåfall si ifra slik at vi kan treffes :*

      XOXO

      Laurie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg