The big match

Hei dere!

Ble litt sen blogging i dag men jeg kom nettopp hjem nesten. Hoppet i dusjen før jeg satt meg ned for å skrive til dere. Denne dagen har vært laaaang men morro! Jeg hadde en ”fotoshoot” avtale med min flotte kompis Øyvind kl.2 – noe som gikk veldig bra. Viser dere bildene så fort han har redigert de. Deretter var jeg på EM-kvalik kampen mellom Norge – Hviterussland. Og etter det så trente jeg og noen av de på laget fremtil halv 11… Phuh – deilig å være hjemme i sengen igjen. ”Min” kjære seng. Jeg elsker deg så mye! Haha
Norge vant SÅÅÅKLART kampen forresten! Og heldige laget mitt fikk lov til å stille med show denne gangen også.

– Begge gjennomkjøringene gikk strålende – så noen av dere oss på tv kanskje? Og hva synes dere om kampen?

5 kommentarer

Siste innlegg