Sannheten.. Derfor MÅTTE jeg legge meg under kniven

Hei. Det føles så rart å logge seg inn på bloggen etter over 1,5 år men i dag er dagen. . .
 
Jeg vet hva folk kommer til å tenke etter å ha sett denne videoen. Men sannheten må ut. Og ja,på grunn av at jeg vet mange av dere kommer til å gå bananas i kommentarfeltet så vil jeg minne dere på at dette er min kropp, mine penger og mitt utseende. Altså, jeg kan gjøre hva jeg vil med min egen kropp og sånn er det med den saken. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan la seg provosere over noe sånt men noen tar seg vel tiden til sånt også 🙂 
 
Man kan ikke kalle seg en ekte blogger før man har tatt restylane eller silikon uansett. Det er trossalt utseendet som er viktigst her i livet, ikke hva som er på innsiden. Ikke sant?
 

Hva er deres meninger om plastisk kirurgi? Er det OK å operere seg så mye man vil om man ikke er fornøyd eller skal man være ”all natural”? Del gjerne videre.

14 kommentarer

Siste innlegg