THE MINT OG HVORDAN JEG FLØRTER I FYLLA..

”Jeg kommer til å angre HAAAAARDT på dette i morgen” – var tanken som gikk igjennom hodet mitt da jeg kjøpte det brettet med shots. Dere vil ikke tro hva jeg fant på i går. Etter at vi kom ut så møtte vi Sigrid og noen andre kompiser på WILDSIDE. Der kjøpte vi altfor mange shots før vi dro videre til THE MINT. Som btw er mitt favoritt utested i byen.

Der ble vi servert cava og da var det gjort. Tror dere ikke at når hun her så en fyr som var out of this world hot så bestemte hjernen min seg for at han her, han skal jeg sjekke opp ikveld?!!

 Er det mulig å se så bra ut som de to? Jeg tror ikke det altså. Love you gurls <3 Fyfaen jeg dør av latter når jeg skriver dette. Jeg kunne jo ikke bare gå bort til han right? Jeg måtte kvinne meg opp først. Vi hadde 6 flasker på bordet fremfor oss og kompisen våres overtalte meg til å shote mer enn jeg burde ha gjort. Etter en stund så reiser jeg og Sigrid oss opp for å sjekke opp denne såkalte hotte hunken som jeg hatt øynene for i flere uker. Jupp, jeg studerer hotte guys når jeg er på jobb på MINT/WILDSIDE. Det er en obligatorisk del av jobben… *Ler*.

Det er forresten dønn ærlig verdens beste sted å jobbe på. Når jeg har fri fra jobb så drar jeg alltid ut dit. Alle de ansatte er så hyggelige der og jeg digger dansemusikken der fremfor de andre utestedene i Trondheim. Dette syntes jeg før jeg begynte å jobbe der også. Det er ingen utesteder som er over eller vedsiden.

WILDSIDE/MINT is the place to be om du skulle lure på hva som er det beste utestedene på en fredag eller lørdagskveld.

 Resten av kvelden så danset vi og koste oss ihjel før vi dro på nach et stykke utenfor byen. Ops, jeg glemte å si hvordan det gikk med han hotte hunken. Jo, nei det tørr jeg ikke si faktisk. Kødda. But you know me guys, your gurl did her charm og det gikk smooth for seg. Tiltross for at jeg var driiiitfull. Huff. #Nåravholdsfrøknadrikker. Nå skal jeg dusje og fikse meg før jeg skal på jobb ikveld. Ha en fin helg dere!

Hva er deres meninger? Er det greit at en jente sjekker om en gutt? Eller blir det helt feil? Er nysgjerrig på deres tanker rundt dette.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg