TOO GLAM TO GIVE A DAMN


”Talk this, talk that

You’ve been surpassed

The pricetag you can’t afford is called CLASS”

Hei hei dolls! Håper alt er bra med dere alle sammen. Her står det veldig fint til, faen livet er fucking fabulous akkurat nå!!

Jeg hadde virkelig en skikkelig koselig kveld i går. Jeg mener, se på bildene over – de oppsummerer lett hva min kveld innebærte. Ah, jeg kan dessuten ikke beskrive hvordan følelsen av å våkne i denne sengen er. Og hotellfrokosten. Ikke få meg til å starte èn gang. 


 

De av dere som følger meg på snapchat (LAURIEYEI) så sikkert hvor jeg var hen i går?

If you want to know follow me on snap 😀 Det er alt jeg sier! På mystorien min så deler jeg mye som ikke kommer på bloggen, storiene mine er nærmest hilarious og jeg elsker å snappe ting ifra hverdagen min generelt.. Dersom dere lurer på hva jeg gjør på når jeg ikke har blogget så er det bare å følge meg der. 

Og forresten så var det forrige innlegget jeg posta en sen aprilsnarr. Noe som de fleste heldigvis skjønte håper jeg? Hehe. Trodde noen virkelig på at jeg ville lagt ut noe sånt?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg