Paradise Hotel 2018?

Som dere kanskje har hørt så har det gått en del rykter om meg..

Men før jeg forteller om ryktet så vil jeg ønske dere en riktig fin torsdag. Min torsdag har gått til å rengjøre hele leiligheten. For ikveld så kjører snuppene mine oppover ifra Ålesund. For å være hos meg i helgen. Noe som jeg gleder meg som en liten unge til. Ah, det blir godt å se de igjen! Wrææl 😀

. . .



Mer spesifikt så har folk snakket om at JEG skal være med i neste sesong av Paradise Hotel. Hva skal man si? Aldri si aldri. Hadde jeg passet inn i et sånt program mon tro? Hehe

… Jeg rister på hodet i fortvilelse på hvorfor det er så big deal eller bak mål å være med i et reality program som PH! Vi lever ikke i steinalderen og sex og kropp ser vi overalt vi snur oss uansett. Nei, forget it. Vi bor jo i Norge. Her er det clearly ikke lov til å stikke hodet opp fra sanden uten at man er ”blåst” eller attentionwhore. Neida. Men sist da jeg og jentene var ute og spise så diskuterte vi akkurat dette. Jentegjengen min er relativt laidback tho og de var all in for at jeg burde melde meg på. Ler. Jeg lovte de å tenke på saken men kjenner jeg meg selv rett så føler jeg meg ikke helt bekvem fremfor et kamera. Eller i den settingen. Samtidig så er jeg en partyqueen uten like, jeg digger å få nye vennskap og er god til å få ting som jeg vil. 

Nå sitter jeg her å funderer på om jeg skal melde meg på neste sesong eller ikke. Tenk, hvor sykt hadde ikke vært?!?! Hahahah. TV3 , plis call me. *blunk*

Og på snakk om PH. Hvem heier dere på i årets sesong?

Jeg er så oppslukt at halvparten kunne vært nok. Det virker så gøy å være med på et slikt tv-program.

5 kommentarer

Siste innlegg