SMILE, IT’S FRIDAAAAY

Ah, for en fin kveld jeg hadde i går!! Er evig takknemlig for at jeg dro ut tiltross for at jeg ikke følte for å feste. I dag har dagen gått til å dra seg i sengen så lenge som vi bare klarte. Jeg har endelig fått besøk ifra Ålesund. Av Celina og Ingrid. Fysøren så godt det var å se de igjen. Å få catchet opp litt, samtidig som det såklart ble litt gossip og prat om andre ting. I feel so lucky som har verdens beste venninner.

Vi skal kose oss så mye ikveld, må såklart vise Ingrid og Celina  hva utelivet bartebyen har å by på! Woho! Ellers så har vi vært på GRAFFI og spist middag (frokost) og nå skal vi små starte å pynte oss for vors. Ja nei, jeg vet ikke hva mer jeg skal si. God påske og god helg dere! See ya :))


Ingrid , Celina

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg