Noe man ikke blogger om..

Hallo fininger 🙂 Har dere det bra eller? 

Herre jesus…. Hvor skal jeg starte?

Det skjedde for mye sykt i går som ikke er innafor å dele på en blogg – fordi frøkna drakk AAAAAAALTFOR mye. Jeg tillater meg selv aldri og da mener jeg aldri å gi så f*** i alt. Jeg tror vi alle skjønte allerede på vorset at dette kom til å bli den sykeste kvelden på lenge.. Da var det nemlig syke tilstander, hæler i taket og twerkekonkurranse, drikkeleker og hele pakka. Fy som vi koste oss! Nei, imens formen i dag derimot. Den er så elendig at jeg vurderer å never ever ta en sipp av sprit igjen…..

Akkurat nå så ligger vi (Celina, meg og Ingrid) rett ut som noen slakt i den svære sengen min. Og gjenforteller hverandre det som vi gjorde inatt. Den ene historien er uten å overdrive hakket værre enn den andre og jeg må bare le av hvor hilariouse vi er.. Jeg er så utrolig takknemlig for å ha de beste vennene i universet. Selv om vi er helt crazy noen ganger. Nå er det like før jentene mine reiser hjem igjen til Ålesund og jeg gruer meg til å si hade til de. Så jeg skriver til dere senere i dag når jeg har vasket hele bula okei? Ha en fin dag videre babesa mine 😀 

#Hilsenfyllabloggeren

Nyt resten av påskeferien, kos dere masse og vær yolo men ikke like yolo som meg bare hhehe… 

7 kommentarer

Siste innlegg