SHH, EN HEMMELIGHET

Ah, gud som hodet mitt dunker og kjeven strammer seg. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen – når skal jeg lære? Alkohol er gift for kroppen og er grunnen til at jeg er avholds (Til vanlig hah)

Tankene mine har derfor kun fokusert på å spise, hvile og rydde leiligheten. Senere så er planen å treffe igjen en kompis, det blir så deilig det. Han er en den herligste kompisen jeg har. Han stiller opp uansett hva det skulle være. Og da mener jeg uansett.

THREE  MAY KEEP A SECRET

,

IF TWO OF THEM ARE DEAD.”

My gurl Kylie slaying

Det var ikke det  dette innlegget skulle handle om so let’s move on. For helt siden jeg nevnte at jeg skulle noe viktig og spennende i nærmeste fremtid så har spørsmålene haglet inn. ” Hva skal du? Hvilket prosjekt?” Hva skal man svare selv om det min feil at dere lurer. Jeg er enda usikker på om jeg vil røpe det helt enda.. Hvorfor? Fordi jeg ikke orker kritikk og hatmeldinger. Ja, jeg har forandret meg men hva forventer folk?

Men siden jeg vil være real med dere og ikke være ”hemmelighetsfull” så kan jeg avsløre at jeg har blitt spurt om å være modell. I en reklamefilm!!!!! Phuh. Mer sier jeg ikke. Ble dere sjokkerte nå eller? Selv så er jeg helt i sjokk for at jeg i det heletatt ble spurt.

Hva reklamefilmen handler om derimot kommer jeg tilbake til når datoen nærmer seg. 25.04.17 er datoen forresten.

 

5 kommentarer
    1. Så utrolig spennende <3 Reklame film er sikkert utrolig lære rikt .... Du må ha en super fin Tirsdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg