VIDEO: #Tabu: Hvorfor snakker jeg ikke om det?

God tirsdag dolls <3 I går når jeg satt og så på serier så fikk jeg et innfall om å spille inn en videoblogg til dere i dag. So I freakin did.

Hvis ikke denne videoen kaprer prisen for årets kleineste video så vet ikke jeg ass. Dør av latter. Hva er det jeg sitter og sier?! Nei, i denne videoen så bjuder jag på en rekke av temaer hehe. Deriblant sex, planene mine for bloggen fremover og noen andre mer spesielle øyeblikk. HAHAHA. Håper dere liker videoen, and if you do. Så lik gjerne dette innlegget ved å trykke på ”liker” nederst i innlegget. Da hadde jeg blitt glad. For jeg synes helt ærlig det var godt å bare snakke til dere som om at vi er i samme rom. Og bare være meg selv 200% Uten filter. Enjoy!
 
 

Husk å trykk på ”LIKER” knappen under hvis dere ønsker flere videoer. Og kom med tips i kommentarfeltet her om hvilke videoer dere vil se ifra meg! Da hadde jeg blitt utrooooolig glad. ♥♥

4 kommentarer

Siste innlegg