”JEG ER FORELSKA”

Fuckboy: ”What’s up?”

Me: ”My standards. Boy bye”


Julie, Adna

 

Den siste tiden så har jeg lagt enorm energi i feil folk. Eller viet min tid til personer som ikke fortjener den….

Hvorfor gidder jeg å prøve om og om igjen? Det har skjedd utrolig mye i livet mitt i det siste. Jeg har forandret meg drastisk. På både en positiv og negativ måte. – Hvem har jeg gitt oppmerksomheten min til? Jo. F-U-C-K-B-O-Y-S. Why? Om jeg bare hadde visst svaret. De forvirrer oss og oppfører seg ulikt fra dag til dag. Og hadde jeg visst hvorfor jeg trenger en ”bekreftelse” ifra de så hadde alt vært løst. De veksler mellom å ignorere deg, ringe midt på natten og være ”på”/gira. Noe som er spennende siden man begynner å lure på hvorfor han er keen det ene øyeblikket men care i det neste. Slik var det mellom meg og han forrige jeg var forelsket i. Når han spilte care og hard to get så ville jeg bare ha han enda mer. Og når han var into me så fallt interessen bort på andre gutter. . Det høres jo helt idiotisk ut når jeg tenker tilbake på den tiden. Hvorfor vil vi jobbe for slike gutter? Som at the end of the day bare er ute etter èn ting?

Men om dere er slik som f.eks meg så ønsker dere å være midtpunktet i hans hverdag..

Det fungerer en liten stund men så går han over til the new bitch. Sånne spill ender sjeldent godt så jeg har inngått en avtale med meg selv. Fra og med nå så skal jeg kutte ut alle såkalte fuckboys. Tror dere at jeg klarer det? Only time will show hah. Jeg og jentene diskuterte faktisk dette temaet imens vi var ute og spiste. Og det er jo helt sinnssykt hvor rundlurt man blir av slike gutter. De lover deg gull og grønne skoger. Men under maska så er de bare noen manipulerende drittsekker. Fysj!! Er dere enige eller?

Noen snapshots fra kvelden i går. Det var så koselig å samles igjen. Jeg setter så pris på å tilbringe tid med de rundt meg. Det er så kos 😀 Julie lå forresten over inatt og vi har akkurat stått opp. Det er tid for å komme seg tilbake til hverdagen og jobb. Det blir en smule godt kjenner jeg.

Layana, Julie

Del gjerne innlegget videre ved å trykke på ”LIKER” knappen under.

5 kommentarer
    1. (Funka ikke å skrive inn navn+blogg så skriver her):
      Vilde
      f4shi0n.blogg.no
      Huff, misunner ikke dere som sliter med det der, nei! Så slitsomt, men forståelig, haha.
      Koselig å spise ute da <3

    2. Er det bare meg eller ligner du og Julie? It’s like the same person just black nd whitee
      Litt mye sminke, men ellers virker dere herlige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg