Kostholdet mitt

Det er flere som ofte stiller meg spørsmål om kostholdet mitt. Om hva jeg spiser, hvordan jeg trener and so on. Og da spør jeg dere: Er dere sikre på at dere vil vite det? For helt ærlig så spiser jeg maks èn gang om dagen – noe som er helt sinnssykt… USUNT!!! Jeg vet jeg vet. Ihvertfall om man er en treningsfreak slik som meg. 

Jeg føler meg som et dårlig ”forbilde” når jeg sier dette men det er den nakne sannheten. I det siste så har jeg derfor forsøkt å forandre på dette. Så i dag lagde jeg denne gode frokosten på 1-2-3. Og målet er å innta minst et måltid til iløpet av dagen. Det kjedeligste jeg vet om er når man må stå på kjøkkenet i hundre år for å lage seg et måltid. Ain’t nobody got time for that!

Anyways, så har formen min forverret seg siden i forgårs.. Kan ikke jeg bare bli frisk? Om jeg må ligge mer i denne svære sengen min så får jeg liggesår hehe. #thirdworldproblems. Plis be for meg. Neida. Senere i dag så skal jeg forhåpentligvis på cheertrening. Hvis jeg føler meg bedre. Hater å føle meg sånn her… Beklager sytingen, dere! Men nå har jeg ligget i sengen i 3 dager straight omtrent. Ønsk meg god bedring’a.

Det dere trenger for å lage denne deilige frokosten er:

1 avokado, litt basilikum/rukkula, 2 knekkebrød, og 1/2 tomat

 

10 kommentarer

Siste innlegg