GIVEAWAY: VINN GAVEKORT PÅ 500KR FRA NELLY.COM

Hallo fininger! Først og fremst så må jeg si tuuuusen takk for alle de fine kommentarene dere har lagt igjen de siste ukene. Kommentarene deres gjør meg så glad. Dere aner ikke!! Og jeg setter sånn pris på hvor ærlige dere, samtidig som dere er dødssnille mot meg. I går så hadde jeg faktisk leserrekord her på bloggen! Gracias, gracias.

Og siden jeg er så utrolig glad i dere så vil jeg nå holde en konkurranse. Der dere kan vinne et gavekort på 500kr fra NELLY.COM! Okey da. Hvem prøver jeg å lure? Dere har måtte høre på klagingen min om at jeg er syk så da skal jeg spare dere for noen ufreshe selfies av meg selv hehe. Vel, so here’s a giveaway fra meg til dere instead:

SLIK DELTAR DU:

1. Følg meg på insta HER   @LAURIEDELINE og snapchat @LAURIEYEI

2. Del dette innlegget videre ved å trykke ”liker” under.

VALGFRITT:

ØK VINNERSJANSENE DINE VED Å:

3. Skriv en kommentar om hvorfor du leser bloggen min/hva du vil lese mer/mindre om.

 

 

HUSK Å LEGGE IGJEN E-POST OG NAVN OGSÅ! Trekker en vinner om 1-2 uker! Lykke til.

1 kommentar
    1. Jeg leser bloggen din fordi jeg synes du er ei så fin dame som ikke er som de andre bloggerne. Jeg synes de postene du har lagt ut er ganske bra. Kansje mer videoblogger som SMS roulette, svar på spørsmål o.l hadde vært morsomt. ( har ikke Snapchat så får ikke fulgt deg der)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg