S*xtalk coming up

God morgen!

Det er jammen deilig med helg igjen, that’s for sure. Selvom jeg har ligget i sengen hele uka unntatt når jeg var på trening på torsdag ca. Hehe. Hva er deres planer for denne helgen søtinger? Min hoved prioritering er å hvile nok til å komme meg på jobb ikveld. Skal noen av dere ut på MINT/WILDSIDE? Da ses vi kanskje, siden frøkna her jobber der. Deretter, så skal helgen brukes på å spise masse god mat, se på serier og møte folk. Bare det vanlige altså tihi. Jeg begynner endelig å bli frisk igjen btw. Det føles så forfriskende å ikke føle seg tung i kroppen 24/7… Nå er jeg forhåpentligvis på bedringsvei og tilbake for fullt her inne.

Men vet dere hva da,dere? Jeg har glemt av å fortelle dere noe.

Det aller første sextalk-spalte innlegget kommer ut i morgen. Woho!! Jeg kan ikke vente til å starte denne spalten <3 Men nå må jeg løpe. Vi skrives senere i dag, dolls! 

Del gjerne innlegget videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg