Behind the scenes: Mitt første modelloppdrag

FY SØREN SÅ GLAD JEG ER AKKURAT NÅ!!! Dagen i går kunne ikke gått bedre, sånn forreal dere. Shit, dette gikk jo over alle forventninger hehe. Jeg som var så nervevrak at jeg like godt kunne droppet å prøve å få søvn natt til i går…

Elise, Silje og meg

Etter å ha sagt nei til forespørsel ifra VG bl.a til å stille opp som modell så kan dere tenke dere at dette var utenfor min komfortsone. Det er èn ting å ta bilder til bloggen men det å stå foran kamera på en EKTE reklamefilm var helt sick. Jeg lagde garantert grimaser uti det uendelige og feilet så mye at teamet bare lo av meg. ”Åh, jeg gjorde feil. Kan vi gjøre det igjen?” var en setning som gikk igjen foråsidetsånn. 

Vi måtte møte opp på setet kl.0900, og da jeg kom dit så skrev jeg under kontrakt også hilste jeg på de andre modellene som skulle være med i denne spennende filmen. Alle virket så skjønne, og jeg tenkte bare: Skal jeg være på film i samme scene som de babesa der?! Hjelpes. Where’s the door liksom?

Det er så typisk meg og psyke meg selv ned. Dette gikk jo så fint! Hva er det jeg konstant bekymrer meg sånn for? Pshh.. 



 <333


Ehmm.. Nå må jeg trø varsomt her. Hva har jeg egentlig lov til å si og ikke haha? Jeg tror jeg skal la bildene fortelle dere det meste. Jeg har nemlig ikke lov til å avsløre hva reklamen er til. Men om dere følger meg på snapchat så så har jeg lagt ut mange klipp ifra innspillingen der. Et par av de som viser nøyaktig hva det er reklamen er for.. Hihi! LAURIEYEI heter jeg der! 

@Stylistemilieaasen. The makeup artist som gjorde oss alle til noen sassy ladies i går. Hun er verdens søteste, dere må følge hun på insta. Hun legger vipper, negler og alt. Hun er råflink med makeup også naturligvis. Bare sjekk ut instaen hennes så skjønner dere hva jeg snakker om! 

Itillegg så var teamet som produserte filmen veldig dyktige!! Og de var såååå hyggelige, morsomme og forståelsesfulle. Jeg følte meg så komfortabel jeg atte ja. Nå gleder jeg meg sånn til å vise dere resultatet!! Jeg har jo hintet og hintet, uten å kunne si hva dette er for noe greier. Alt jeg kan si er at det blir syyyyykt bra!! Vi får allerede se filmen om 1-2 uker. Så jeg oppdaterer dere naturligvis as soon as it’s out 😀

Del gjerne innlegget videre!
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg