Jeg gir opp.. Den sykeste kommentaren

God morgen! Her om dagen så tikket det inn en kommentar som fikk meg til å tenke.

Kommentaren gjorde meg så provosert at jeg ikke klarer å slutte å tenke på faktumet at folk er så ondskapsfulle og korttenkte.

Det irriterer meg hvordan noen som ikke vet sannheten tror de har retten til å uttale seg.. Om fortiden min. Argh! Jeg er fullt klar over hvordan jeg fremstår men den kommentaren der, den gjør meg forbanna. Enkelt og greit. Derfor tenkte jeg å skrive en respons til denne personen som skrev kommentaren. Siden hun ønsket et svar ifra meg.

– Så ta turen innom senere i dag for å lese om den sykeste kommentaren jeg har fått på leeenge. Det virker for meg som at uansett hva jeg gjør så blir jeg dømt eller hatet. Alt er feil. Forhåpentligvis så vil dere forstå meg bedre etter i dag..


 

Ellers, så føler jeg meg ikke så altfor bra.. Jeg føler meg svimmel, og har enorme smerter i magen. Så jeg prøver å ta det rolig selv om jeg har jobbhelg denne helgen. Når man får så mye underskudd med søvn som det jeg har hatt i det siste så er det ikke rart jeg føler meg svimmel bare jeg reiser meg opp haha. Phuh. Unnskyld for at jeg virker så negativ, men hodet mitt er så fullt for tiden at jeg bare vil ligge i dvale og slippe å måtte gjøre noe. Eller muligens ta en tur til legen min. Nei, huff dere. Ikke hør på meg. Kos dere i helgen, vi skrives etterpå! Tusen takk for at dere holder ut med meg.

A couple snapshots from yesterday ( :


Del gjerne innlegget videre!

7 kommentarer
    1. Slike ting er ikke å bry seg om. De har det bare vondt med seg selv og derfor trenger noen andre å tråkke på. Gå videre! Smil og vær glad!<3 Du ser fantastisk ut by the way 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg