Hun angrep meg..

Ingen ord kan beskrive hva jeg føler akkurat nå… Jeg får  ikke til å blogge i dag, dere. Pga denne hendelsen som nettopp skjedde. Jeg er helt sjokkert og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg ringe politiet?! Politiet som ikke kommer til å gjøre noe uansett. Selv om det var mange vitner rundt som så hva som skjedde. 

Som dere kanskje skjønner så er jeg rystet og sjokkert over hele denne situasjonen.  Valgte derfor å bli hjemme i senga i går.. Alene. Og jeg klarer uansett ikke så mye som jeg skulle ønske å bare ”late” som at alt er bra ovenfor dere. Jeg skulle ønske, men det klarer jeg ikke :(( Hvorfor må sånn her dritt alltid skje meg?

Jeg kommer sterkere tilbake igjen snart. Håper dere har forståelse for at jeg trenger en pause.. Det siste jeg ønsker er nemlig å skuffe dere. Jeg er så utrolig glad i dere! Stor klem fra meg -L-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg